среда, 6 июня 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.

Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Учні мають бути активним у власному навчанні.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
• зміст;
• процес ;
• результати;
• навчальне середовище.
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

навички самоспрямованості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий